"TREBALLAR PER RACONS PERMET ESTIMULAR LES INTELIGÈNCIES MÚLTIPLES, DONAR AUTONOMIA I SABER TRIAR"

 

 

 

 

 

ORGANITZACIÓ DELS RACONS

MEDALLES ETIQUETADES PER COLORS I FOTOS

CADA NEN/A TRIA EL RACÓ

I ES COL·LOCA LA MEDALLA

UNA ALTRA MANERA DE TRIAR RACONS ÉS AMB LES MEDALLES PERSONALITZADES. EL NEN/A CONTROLA AMB ELS GOMETS ELS RACONS QUE HA FET I ELS QUE LI FALTEN
UN ALTRE SISTEMA ÉS AGAFAR EL NOM I COL·LOCAR EN UN PANELL EL NOM. NO PODEN ANAR MÉS DE QUATRE NENS/ES A CADA RACÓ. AIXÍ CONTROLEN PER PREFERÈNCIA I AMISTAT.

MEDALLES MÉS EVOLUCIONADES.

4 MEDALLES A CADA RACÓ

 

NENS I NENES TRIANT ELS RACONS

   
ELS NENS I NENES DE LA CASA JUGUEN MENTRE EL PAPA FA EL DINAR.

JUGANT A METGES.

LA FILLA ESTÀ MALALTA I S'HA DE CURAR.

   
FENT DE MESTRE I EXPLICANT ELS CONTES A ALTRES NENS/ES
TREBALLANT LA COMPRENSIÓ DEL CONTE
TREBALLANT LA COMPRENSIÓ DEL CONTE  
   
MUNTANT UN ZOO AL PATI
CONSTRUINT GARATGES
MUNTANT LA VIA DEL TREN
ENTRE TOTS/ES ES CONSTRUEIX MILLOR
EL TREN JA CORRE PER LA VIA
 

ELS TRENCACLOSQUES TANBÉ ES PODEN

FER A MITGES

C

CADASCÚ TRIA LA SEVA DIFICULTAT

TAMBÉ HI HA ENCAIXOS PELS MÉS PETITS/ES
DESPRÉS ES RECULLEN LES PECES
   
AL RACÓ HI HA DIFERENTS PROPOSTES. AQUÍ UNA LLISTA DE LES PARAULES TREBALLADES A CLASSE

JOCS PERSONALITZATS

UN COP CONEIXEN ELS JOCS ELS FAN SERVIR DE FORMA AUTÒNOMA FAN SERVIR JOCS COMERCIALS QUE PORTEN DE CASA I ELS AGEGIM AL RACÓ
QUAN SÓN MOLT PETITS ELS RACONS TENEN SUPORT D'UNA MESTRA QUI PRESENTA ELS NOUS PROGRAMES  
   
APRENENT ELS NOMS DELS NENS/ES DE LA CLASSE AMB MODEL I FOTO TREBALLANT VOCABULARI COMPLEMENTARI
ASSOCIANT NOM I FOTO EN UNA FEINETA
BUSCANT LES LLETRES DEL NOM
ASSOCIANT LA TIRA DEL NOM
MEMORY DE FOTO I TEXT
RESSEGUINT EL NOM. DESPRÉS S'ESBORRA AMB UNA TOVALLOLETA NOMS FETS AMB LA PISSARRA MAGNÈTICA I FOTOCOPIAT.
   
SÈRIES AMB LES PERLES
DESPRÈS ES PASSEN A LES FEINETES AMB ELS GOMETS
AMBIENT DEL RACÓ DE MATES. GEOMETRIA EN UNA BANDA I NUMERACIÓ EN UNA ALTRA
FENT SÈRIES AMB ELS GOMETS
   
RACÓ DE DISFRESSES
DISFRESSADES DE BALLARINES. GENERANT DINÀMIQUES I PUNT EN COMÚ
GENERANT AUTONOMIES
   
RACÓ DE PINTURA
AL PRINCIPI ELS ENSENYEM COM ES DOSSIFICA LA PINTURA. LA PINTURA ÉS LLIURE
AQUÍ JA PREPAREN TOTES LES PINTURES
   
ELS CAOS ES SOLUCIONEN
L'EXCÉS DE PINTURA ES GUARDA
LES BARREGES TOT UN ÈXIT

A PINTAR. UN DOS, TRES PAPERS. CADASCÚ PINTA EL QUE VOL. UNA CONDICIÓ: PINTAR TOT EL PAPER. APRENDRE A FER FONDOS.

SABER QUAN L'OBRA ESTÀ ACABADA, AMB EL PERILL D'ESBORRAR-HO TOT.

I DESPRÈS UNA BONA FREGADA. CADA DIA TOCA A ALGÚ. LA RESTA AL LAVABO NETEJANT ELS ESTRIS
RENTADA A CONSCIÈNCIA